دوره آموزش سئو و به همراه یادداشت های سئو

Wiki Article

اول سراغ دستورالعمل‌ها و مطالب تایید شده از طرف گوگل بروید. کارهایی که نتیجه آنها قطعی و موثر است را یاد بگیرید و بعد از تسلط روی آنها با مطالعه آموخته‌های خود را به‌روزرسانی کنید.

.. بحث انتقال تجربه است نه تدریس یه حوزه تو دیجیتال مارکتینگ .

پشتیبانی دوره , البته جدا از اینکه جلسات پرسش و پاسخ به همراه پشتیبانی دوره تا ۳ ماه و معرفی کانال خصوصی برای دریافت تمام مواد لازم ( قالب ، افزونه و نرم افزار ) که در کلاس مطرح خواهد میشه به همراه ویدئوهای اختصاصی دوره در اختیار شرکت کنندگان قرار میگیره و در صورت نیاز با وبینار پاسخ پرسش های احتمالی شما عزیزان داده میشه و از همه مهمتر گواهی معتبر دو زبانه دانشگاه شریف به تمام عزیزان داده میشه .... دیگه چی میخواین ؟؟!!

حالا اگر ما از این کلمه استفاده نکنیم چطوری می‌تونن پیدامون کنن؟

حتما بخوانید: بررسی روش‌های ساخت فروشگاه اینترنتی برای همه گوگل آنالیتیکس: همه‌چیز را راجع‌ به کاربران سایتتان بدانید.

همونطوری که همتون می دونید در طی روز هزاران جستجو در گوگل انجام می شه و هر مدیر سایتی میخواد ورودی خوب و مشتری بگیره !

ما در نوین یک مقالۀ خوب در مورد تحقیق کلمات کلیدی داریم و صفر تا صد این مبحث را آن‌جا توضیح داده‌ایم.

در حوزه کسب‌وکار اینترنتی فعال هستم و تخصصم تولید محتوا هست! سعی می‌کنم محتوای ارزشمند و کاربردی در اختیار شما کاربران عزیز قرار بدم :)

در این سایت آموزش سئو، تولید محتوای سایت، خدمات سئو سایت و بسیاری مطالب مرتبط دیگر به بهترین شیوه ممکن آموزش داده می‌شود.

تمامی این مطالب از تجربیات شخصی ما در نوین و سایت‌های معتبر خارجی جمع‌آوری شده‌اند و قطعا به کار شما می‌آیند؛ پس با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

اسپای‌فو اطلاعاتی مانند کلمات کلیدی طبیعی، تبلیغات گوگل ادوردز، استراتژی لینک‌سازی، این‌که بیشترین ورودی بر اساس کدام کلمات کلیدی بوده و ... را به شما نشان می‌دهد. فکر می‌کنم در جایی که رقابت شدید است دانستن این موارد به شما کمک زیادی بکند.

هرکدام از الگوریتم‌های گوگل چه تاثیری روی سئوی سایت دارند؟

همونطور که مشخصه، در فرمت اول، کل دامنه و در فرمت دوم، فقط یک صفحه رو به گوگل اعلام کردید.

البته همین داده‌ها هم ارزشمند هستند. در واقع ما نمی‌دانیم که آیا گوگل واقعاً فقط به این اندازه از داده‌ها اکتفا می‌کند یا این که تمام رفتار کاربران را از تمام سرویس‌ها زیر نظر دارد.
بد نیست که بدانید متخصصان، تکنیک‌های سئو را در سه گروه مختلف دسته‌بندی کرده‌اند. این گروه‌ها عبارتند از: سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری.

یکی از شاخصه های سئو که شما فرمودید قرار دادن تصویر در پست است حال سوالم این است که:

الگوریتم‌های گوگل همان قوانین گوگل هستند که به رتبه‌بندی سایت‌ها کمک می‌کنند! مهم‌ترین مسئله‌ای که الگوریتم‌های سئو دارند، این است که همیشه در حال تغییر هستند. تغییر الگوریتم‌های گوگل می‌تواند رتبه سایت شما را کاهش یا حتی افزایش دهد.

تصور کنید شما یک فروشگاه اینترنتی موبایل دارید. با ابزارهای مربوط به آمار جستجوی هر عبارت در گوگل متوجه می‌شویم مردم با عبارت‌های مختلفی روزانه حدود ۸ هزار بار برای «خرید موبایل» یا عبارت‌های مشابه جستجو می‌کنند.

ما تو این دوره ها آموزش سئوی خود را بصورت پروژه محور با روش تدریس منحصر به فرد با بیانی شیوا و شیرین و قابل درک برای تمام سطوح برگزار خواهیم کرد .

با توجه به توضیحات بالا؛ مهم‌ترین هدف کارشناس سئو این است که ترافیک سایت را به صورت هدفمند افزایش دهد. با این حساب باید گفت هدف اصلی سئو افزایش بازدید هدفمند وب‌سایت است.

چون رفتار کاربران در صفحه سایت شماست که برای گوگل مهمه، وقتی کاربر زود صفحه سایت شما را ببنده و مدت زیادی توی سایتتون نمونه جایگاهتون میاد پایین. پیشنهاد می کنم در مورد الگوریتم های گوگل مطالعه کنید و مقدمه مطلب استراتژی محتوا را حتما بخونید.

گواهی دانشگاه شریف , در انتهای دوره گواهی معتبر دو زبانه دانشگاه شریف دریافت می کنید که نمونه گواهی رو می تونید همین جا مشاهده کنید

در این دوره مسیر شکل گیری ایده، هدف گذاری و تولید محتوا مورد مدرس آموزش سئو بررسی قرار گرفته و ابزارهای مناسب برای تولید و انتشار محتوای مفید براساس اصول سئو معرفی میگردد.

باید توجه داشته باشید که هر چند سئوی کلاه سیاه کار را برای شما ساده‌تر می‌کند و در زمان کمتری هم شما را به نتیجه‌ی دلخواهتان می‌رساند اما دوام این موفقیت، معمولا طولی نمی‌کشد و بسیاری از جریمه‌های موتورهای جستجو هم جبران‌ناپذیر است؛ پس هرگز پیروی از این روش، پیشنهاد نمی‌شود.

جواب دادن به سوال سئو چیست آسان است اما بدون اطلاع از نکات و روش‌های آن، سئو را در ذهن شما به یک افسانه تبدیل شود.

صفحه اصلی دوره ها مقالات آموزشی درباره ما تماس با ما ۰۲۱-۶۶۱۶۶۲۰۷ ثبت نام کنید ورود

فقط یه سوال داشتم میشه از این مطالب برای وبلاگ بلاگفا هم استفاده کرد یا نه؟

می تونید در این مورد راهنماییم کنید چطور این مشکل رو برطرف کنم؟

Report this wiki page