بهترین جنبه طراحی سایت فروشگاهی وردپرس - طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

هدر در قسمت بالای وبسایت قرار دارد و اولین چیزی است که وقتی کاربر وارد سایت شما می‌شود می‌بیند در چنین موقعیت مهمی، هدر منوی نویگیشن (مسیریابی)، لوگوی سایت و نام کسب و کار شما را نشان می‌دهد.

در زمان تعیین رنگ بندی سایتتان باید دو رنگ را تعیین کنید رنگ اصلی و رنگ فرعی رنگ اصلی باید سلطه اصلی را روی سایت داشته باشد از رنگ فرعی می‌توانید به شکل منعطف تری استفاده کنید و همچنین می‌توانید از آن برای پر رنگ کردن چیزهایی که می‌خواهید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند استفاده کنید.

در جهان امروز هر کسب و کاری نیازمند یک وب سایت است، خواه کسب و کار کوچک باشد و خواه یک کسب و کار در اندازه یک کارخانه در هر صورت برای رقابت در بازاریابی جدید نیازمند وب سایت خواهید بود.

یکی از نکات مهم برای انتخاب پیمانکار طراحی سایت، پشتیبانی آن پیمانکار از وب سایت می باشد. تیم پشتیبانی زاوش هم به صورت تلفنی و هم به صورت تیکت در خدمت مشتریان می باشد و مشتریان می توانند سوالات و مشکلات خود را به کارشناسان ما انتقال دهند.

حتما باید کالاهایی را بفروشید که خریداران دنیای آنلاین مایل به خرید آنها هستند. قبل از طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس برای اینکه بدانید چه چیزی را در فروشگاه آنلاین خود بفروشید به فاکتورهای زیر توجه کنید:

پس از آن پروپوزال طراحی فروشگاه اینترنتی شما برای شما ارسال شده و مراحل تنظیم قرارداد و طراحی سایت شما استارت زده میشود.

 هرچند ممکن است که این کار به نظر بیهوده برسد ، اما هر المان کهنه شده‌ای که در وب سایت شما قرار دارد می تواند بر دیدگاه مخاطبان  شما تأثیر منفی بگذارد و در نتیجه باعث کاهش عملکرد کلی و فروش شما شود.

برای مشاهده بهتر ویدیوها در موبایل، گوشی را افقی نگه دارید. ضمنا لینک دانلود هر ویدیویی روی خود ویدیو قرار دارد. بهتر است وی پی ان روشن نباشد.

اشتباهی که برخی از صاحبان کسب و کار انجام میدهند این است که از گرافیست مجموعه می خواهند تا طرح وب سایت را نیز آماده کند.

طراحی گرافیک سایت شامل صفحه اصلی و کلیه صفحات داخلی بصورت کاملا اختصاصی

بازدید کنندگان اصلی سایت ها معمولا از طریق موتور های جست و جو هستند. با بهینه کردن وب سایت برای موتورهای جست و جو وب سایت شما به صورت رایگان در نتایج گوگل نمایش داده می شود و بدون اینکه پولی پرداخت کنید و تبلیغی انجام دهید کاربران وارد وب سایت شما می شوند.

منوی کشویی: منویی است که بعد از کلیک روی یکی از موارد باز می‌شود و گزینه‌های مختلف را نشان می‌دهد.

رمز عبور را فراموش کرده اید؟ می‌توانید از سرویس گوگل برای ورود استفاده کنید ورود با گوگل

وبزی یک تکنولوژی جدید و پیشرفته برای طراحی وب سایت است. وبزی با استفاده از ابزارهای پیشرفته به شما امکان ساخت یک سایت منحصر اينجا کليک کنيد به فرد و با سلیقه خودتان را بدون نیاز به دانش فنی را به شما می دهد.

Report this wiki page